Ibland så händer det bara....

eller hur säger man. På jobbet idag var jag mycket seg. Rättare sagt jag var seg som ett tuggmumi men dagen flöt på men den brukar ju ändå ta och göra det av någon konstig anledning. Sedan umgås med bästa Amanda och Sofia gjorde ju inte saken värre när man hade slutat från jobbet. Å nu väntar man på att telefon ska ringa så man återigen får umgås med bästa. :)

I söndags var Emma här. Riktigt mysigt var det att få träffa henne igen. Planer för helgen är uppstyrd å jag är ledig en lördag kväll å det händer inte ofta vi är ledig samtidigt! :P

Helgen som var jobbade jag dag som natt kändes det som. Men det gick det med. Träning blev dock lite lidande. Men bara ta nya tag i morgon när jag kör gym pass och tränar kondition. Sedan ska jag hålla mig till min egna plan och min egna väg.
Fan vad jag saknar min syster och bror. Saknar dem så grymt mycket. Inser vilken familjekär person jag är egentligen.

Nu ska se lite os. Sedan blir det att vara social! Hörs!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback