Det gäller att bestämma sig

och sedan är det faktiskt bara och köra. Har länge haft en tanke i min skalle som jag egentligen aldrig vågat tro på att jag skulle kunna fixa. Inte riktigt men så nu känns som det är inom räckhåll jag ska dit. Så om ngn månad är det så jag kommer berätta. Hålla till tålls. Varför jag skriver det här är för jag påminns varje dag om den tanken och lite av en dröm jag har haft sedan ett tag men aldrig kunnat nå dit. Men nu är jag på väg. Dock ett steg i sänder

Vissa saker betyder mer än något annat underbara vänner är såna saker. Jag är glad jag har er. Jag verkligen glad över ni finns. Ibland ser man runt omkring sig bara det jobbiga och faktiskt inte det som är det som är bra. När saker och ting går bra i livet och man känner att man har flyt då ska man finna i alla fall felen men tack vare er mina vänner så blir livet ljusare. Motgång föder medgång eller rättare sagt man blir starkare av motgångar och man vågar lära sig något av dem.

Jag kan titta på mitt liv runt om och kan känna mig stolt över vart jag är på väg och väg valet jag gör. När jag sitter här och skriver så sitter jag med mitt nya skrivbord och njuter för det verkligen precis det jag behövde.

Idag så var det en plugg och seg dag... sedan en kaffe på stan och nu har både strömmen hunnit gått och kommit tillbaka. Fick besök av Patrik som skulle se hockeyn men så blev det strömlöst och så fick man besök av Securitas å jag löste vad som var felet hehe Nu sitter jag här och läser genom uppgift 4 i näst sista kursen. Orkar dock inte skriva det sista idag eller gör jag det. Funderar och känner efter lite så där blir det nog klart senare... nu ska jag gå och se lite tv innan jag tar tag i det sista.

men älskade vänner tack för ni finns!

Å jag står för vem jag är i bland behöver jag bara lite knuff på vägen igen så kör vi vidare.

många många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback