För vem trodde att jag

skulle verkligen känna mig så taggad för träning och längta efter träning som jag gör nu. Jag skulle då inte sagt ja på den frågan om ngn hade frågat mig för bara ngn månad sedan. Men för tre veckor sedan gick jag och Sofia in på Curves gymet i Övik och jag är fast. Älskar sättet att träna på, personalen är så underbara men framför allt har jag fått en underbar kompis att träna med som jag har saknat det. TACK! Det känns så skönt.

Sitter på arlanda och ler. Leksand vann första kvalserien borta mot Örebro ikväll. Så härligt. Det är bara så skönt med änteligen har börjat. Tyvärr får jag inte se nga hemma matcher i Leksand. Går inte ihop med mitt schema men hade jag varit så kul för man vet hur det är i Leksand. Bara myser men en match i Timrå får jag då se.

Annars är det plugg plugg å plugg sista rycket tänkte försöka göra massor imorgon så jag kan skriva provet snart å vi kan ha en fest å fira det är klart å nästa steg i mitt liv börjar.

Idag har dagen tillbringas i sthlm på mitt sista au möte alltså inplanerat. Lite ångest har jag nog för tårarna rann när jag gick från kansliet. Inte många ggr till... vad händer sedan efter april? Ska sikta in mig på nya saker och nya mål men vilka är det? Har lite tankar men funkar det.

Så många saker jag vill skriva men jag stannar här så åter kommer jag imorgon efter plugg å träning.

Nu mina vänner ha en bra torsdags kväll för det ska jag ha på ett flyg hem.

Har en underbar familj så är det bara. Mina syskonbarn <3 Träffade min bror och hans familj idag och underbara fyra åring som tycker det är en evighet mellan oss kan bara hålla med. Bra sammanfattan om våran stund!

Mormor du fattas <3

kramar i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback