Ja ha

så blev det visst torsdag - sitter här och försöker plugga fast jag borde verkligen sova. Jag har massor att göra imorgon men blir ett blogg inlägg först.

Idag har jag tränat, pluggat, jobbat så dagen har verkligen gått fort. Borde verkligen ha gjort mer men alla måsten hinns inte med i bland så är det. Igår fick jag även reslutatet på slutprovet i rehablitering och habliterings kursen. Blev jätte glad kände verkligen var belöning för det jag har gjort. Jag fick KANON reslutat både på kursen och provet! Nu kör jag hårt med sista kursen och sedan är jag klar med detta kapitel i mitt liv och jag känner jag har lyckats med något. Ska firas det ska det!!!

Lika mycket ska det firas när träningen ger reslutat. Jag märker att det gör det - märker när jag går till träningen att jag orkar mer, tar i mer och vill träna mer. Det är så super kul. Ännu roligare att jag har Sofia att träna med! :)

I helgen skulle jag ha varit ledig men blev inte riktigt så utan blev natt jobb fredag - måndag. Så kan det gå.

men vi får höras.

många kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är GRYM syster! :) Sedan är det bara att bestämma vad nästa kapitel ska handla om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback