Dags igen för lite bloggande...

nu är det jätte länge sedan jag bloggade igen. Tro inte jag inte har haft i tanken att blogga men tiden bara russar fram. Det är ljusare, något varmare men jag är så mycket gladare än på myket länge. Det är av många själ. Så här kommer bloggen och det ska bli bättre.

För det första har jag nu helt slutat i UH styrelse. Årsmötet åkte jag aldrig på då jag jobbade men jag tänker ändå ta upp att jag tycker dessa år jag har varit jätte aktiv varit bland de roligaste som jag har gjort. Lärt mig otroligt mycket men framför allt har jag fått vänner som jag aldrig skulle ha fått tidigare. Det jag ska göra här näst är att åka till almedalen med UH och faktiskt jag är med taggad än på mycket länge. Ska bli kul och framför allt umgås med härliga insperande människor en hel vecka. Det säger man aldrig nej till oavsett när man blir tillfrågad.
Dock kom jag inte iväg på HRF konressen som är nu i Västerås. Känns faktiskt mycket tråkigt men jag jobbar.

För två veckor sedan fick jag min underbara syster, syster son och mamma på besök. Det var väldigt mysiga dagar. Det betyder så grymt mycket att ha en familj som står bakom en. Å jag har en underbar familj har sagt det många ggr för och säger det gång på gång. En underbar bror som verkligen är den bästa bror man kan ha och en syster som jag är så glad över! <3 I sommar får jag nytt besök av mina kära underbara familj :)

Annars har tiden mest gått och dagarna har fullt med massor av trevliga saker. Träning, umgås med underbara vänner, lite mer träning och jobba. Som jag har nämnt tidigare vet jag inte hur min höst ser ut. Bara avvakta och se vilken väg jag kommer att gå.

Min träning har gett verkan, min envishet, mitt tålamod har gett reslutat. Sedan jag började på Curves eller rättare sagt sedan Sofia fick med mig dit på Curves har det hänt massor av saker dels mår jag tio ggr bättre än vad jag har gjort på länge, har mer ork men framför allt har jag minskat i vikt och bygger muskler. Det är en lycka för mig att kunna säga detta gör jag själv utan vad konstiga saker är. För mig handlar det om att göra den här resan själv och har jag "ställt" till det med vikten själv och haft tusen ursäkter att inte ta tag i det så har jag nu tusen ursäkter att verkligen träna på och visa att jag kan bli ännu bättre. Det finns personer som är viktiga i denna resa. Det går då inte att komma ifrån. Å jag är så otroligt glad att jag tog rätt väg och rätt beslut att ta tag i min hälsa. Den går som nummer 1 nummera och jag har blivit en egoist på det sättet att jag sätter mig själv i första hand att jag mår bra. Jag försöker träna 4 ggr i veckan på curves sedan blir det att gå runt Höglandssjön, och numera är jag stolt ägare till en ny cykel så det lär bli nga mil på den med i sommar. Mitt första delmål till sommaren har jag klarat av idag. Nu är det nya mål och nya delmål! Kör på!


Ihelgen som var, var det mickes kusin Thereses bröllop i vackra Bråviken (norrköping) var så otroligt mysigt och vackert att få vara med! TACK Therese och Henke för en härliga dag och riktig rolig fest.

Nej mina vänner nu blev det nga rader. Det dröjer inte allt för länge för jag dycker upp igen men till dess puss å kram till er och ses vi snart!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback