Så nu dags igen...

Dags igen att skriva nga rader. Alldeles för långt mellan gångerna. Men saker händer och jag prioiterar inte att sitta framför datorn utan att faktiskt "leva" med de som finns runt omkring mig. Hemkommen från Turkiet och en helt underbar resa med bästa mamma! Blev dock många mil i buss då vi fick se Turkiet från alla olika sidor men det var det helt klart värt! Annars flyter träningen och jobb på! Ska nog hänga på nästa utmaning som börjar på torsdag så det blir en utmaning som heter duga men kan jag gå minst 10 000 steg varje dag så kan jag väl göra denna utmaning oxå?! Så är det man måste våga för att vinna!

NU ska jag ivåg på nya äventyr men skriver så snart jag kan!

kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback