En vecka går fort...

en vecka sedan jag fick iväg ett blogginlägg. Jösses! I söndags åt vi kräftor hemma hos Sofia och hennes arbetskollegor. Riktigt riktigt trevligt som alltid när man umgås med dem. Sedan blev det en sväng på Merry Can :)
 
Sedan har det varit medarbetarsamtal med chefen i veckan, jobbat, fått schema för september månad och träning som varit på schemat. Inga problem att fylla tiden. Dock känns det lite konstigt att i kalendern är det få helger som är uppbokad om det inte är jobb annars är det mest bara att njuta av livet. Men är man föreningsmänniska som är det konstigt att det finns tomma helger. Skulle ha åkt hem till dalarna oxå men det verkar gå spök i. Men nu blir det helgen innan jag å mamma åker till Turkiet som man far hem nga dagar. Blir bra och riktigt skönt att komma hem och träffa familjen och lite vänner! Jag saknar alla där hemma och inte varit hem sedan i midsommras. Jag har jobbat i sommar så semester har jag inte haft. Så ska bli riktigt skönt att åka till Turkiet i en vecka med mamma och bara få vara!
 
Igår kväll blev det La Casa Mia - var pubkväll. Först åt jag buffe och sedan blev jag kvar där. Tog paus och var lite chafför. Riktigt trevligt - fotade som jag lovade att göra och hoppas korten blev bra. Känner de flesta av bilderna blev bra. Är nu riktigt sugen på att köpa ett nytt objektiv drömma kan jag väl få göra ett tag till....
Bjuder på en bild från Skullebergets topp när vi kom upp den 17 juli med mamma, A, syster och Micke! En riktig mäktig vy.
 
Mycket kretsar kring min träning. Att Curves är så enkelt att man tränar 30 min och sedan har man tränat alla muskelgrupper och det funkar. Fast många har varit tveksamma men det funkar. Sedan har jag numera energi att träna andra saker, som att cykla, gå eller för den del ngt gympa pass. För så är det mycket vill ha mer. Å när man ändå har sån energi varför inte göra något bra av den oh inte fundera annars vad man ska göra av energin :)
Ska försöka skriva ner mitt syn på mig själv när det gäller mat och hur jag ser på mig själv idag och bara för ett halvår sedan. För saker händer inte bara på min kropp eller hur jag ska säga det, saker händer i mig själv oxå. Jag ser saker och ting på annorlunda sätt, jag mår bättre på alla plan. Jag kan numera se mig själv i spegeln och inte "skämas" över mig själv. Det blogg inlägget kommer jag öppna mig själv men låt så vara. Jag vill inte heller ska vara ngt "offer" stämpling men det är hur jag ser på mig själv och mitt liv, de kan ingen själv tycka och tänka.
 
Nyss hörde jag en smäll... En riktigt smäll gick in i gästrummet och fann alla böcker ligga på golvet hyllorna hade rasat :/ jaja.. vill det jävlas så gör ju det!
För övrigt vill jag till Ikea och köpa mig ett nytt vardagsrumsbord!!
 
kramar i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback