Länge sedan sist...

det har hänt mkt sedan sist. Egentligen vet jag inte varför jag inte har skrivit på så länge! Jag har tänkt skriva både årskrönika och andra saker! Men nu kör vi igen.
2012 avslutades bra med jobb och annat. Tyvärr blev det inget julfirande i Dalarna för vädrets makter var inte på våran sida men hur som helst så var vi ner då i januari dock lite kortare. Ska ner på torsdag igen bara jag denna gång. Ska bli riktigt nice att få träffa syster m familjen och mamma känns som en evighet sedan jag träffade dem.
 
Sitter i våran nya lägenhet. Har flyttat från Gullänget in till stan. Känns så himla bra. Inte för det är långt in till stan (3km) men när Micke jobbar här så mkt och jag är här mer eller mindre lika mkt så känns det som kanon bra att flytta hit in. Just nu är lägenheten ett enda kaos innan man har fått ordning på vad sakerna ska ha sin plats. Men känns som är på god väg. Imorgon kör vi lite till så jag kan känna att jag kan åka hem i lugn och ro.
 
I januari rättare 18 - 20 januari så hade Micke ordnat en överraskningsresa till mig. Resan gick till London! Jösses vad jag älskar denna stad! Tack åter igen Micke och jag kommer tillbaka var så säkert :) Helt underbart å älskar verkligen att vara där! <3 Var absolut en av det bästa julklappar man kan få, å de vänner som visste vart jag skulle är jag fortfarande grymt impad över att de höll tyst. Men tack för den överraskningen det betyder så otroligt mkt!
 
Sitter här i soffan och tittar ut det snöar grymt mkt ute!
 
Imorgon eller senare idag blir det zumba på curves och sedan blir det som sagt packa upp, försöka hinna röja förrådet sedan blir det jobb.
 
Slutet på 2012 och början av detta år jobbat på som vanligt men trivs jätte bra på jobbet. Har helt underbara arbetskollegor! Tack för ni finns!!!
 
Hur går det med träningen? Nu är jag inne i en period igen som går bra. Tränar zumba mån, ons, sön sedan gymet försöker jag träna 3 ggr och gärna då zumba där med om det passar! Vikten står stil just nu men tålamod och jag ska skynda långsamt jag ska leva så här oxå! :)
 
Tack för sällskapet Amanda och Sofia i kväll! Tack för ni finns!!!
 
Nej nu vet ni att jag lever å ska avsluta detta. Tack för mig denna gång så skriver jag snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Mandi

tack för att DU finns! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback